Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Dec 2024 10:00:30 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/05968 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Murika küla, Kuusiku 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kinnistu asub riigitee nr 21128 Metsküla-Meiuste 
kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27198247>  (menetlus nr: 
455554), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (MARIA REIMAL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister